  • Data: 2010-06-28 13:59:11
    Temat: Re: Dość politykowania, wracamy do tematyki giełdowej.
    Od: totus <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    stary wrote:

    > Poczytaj co odpisałem ,nie pisze nic o liniach trendu itd.Pisze o tym że
    > poziomy wyznaczone sobie bo tu zamykam a tu otwieram przeciwstawna pozycje
    > często robia to ze czeszą z kasy.
    > Troche juz gram na fut z powodzeniem.Grac trza z trendem) a gra intra jest
    > bardzo trudna bo to futures.
    > Nie jestem tu od podawania moich pozycji tak samo jaki ty.Bo niby po co?
    >
    > pozdrawiam stary

    No i zacząłeś rozmawiać sam ze sobą. Wymyśliłeś, że handluję intra oraz
    rozciągnąłeś słowo często na na częściej. Można pomylić się 10x na 10 pkt, a
    raz nie pomylić się na 1000 pkt i jakoś sobie radzić. Czyli wymyśliłeś sobie
    co robię, a co powinienem i dyskutujesz z tym. Mnie to wygląda jak gadanie
    do lustra.