    From: "Lopez" <l...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Dostałem kredyt hipoteczny w PKOPB i co dalej...
    Date: Mon, 17 Nov 2003 09:51:50 +0100
    Sender: l...@p...onet.pl@195.82.161.187

    Użytkownik "Piotr Gralak" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:3fb67b67.28781645@news.onet.pl...

    > Cos tu jest pokreconego w tej historii, no ale to pokrecony bank :)
    > Jak ja potrzebowalem weksel na kredyt w GE to skierowali mnie po kupno
    > weksla do... PKO BP :)
    > Wlazlem do pierwszego lepszego oddzialu i kupilem co chcialem, juz
    > teraz nie pamietam za ile to mial byc weksel, ale obeszlo sie bez
    > zadnych znaczkow skarbowych czy wizyt w urzedach.

    Widocznie miales "okragla" sume kredytu. Ja musialem dokupic do weksla
    znaczki skarbowe, ale dokonalem tego w kasie banku bez latania po urzedach.

    Dla rozpoczynajacego watek - trzeba bylo zalatwiac kredyt w jakims wiekszym
    oddziale PKO BP, a nie na pipidowie gdzie nic sami nie potrafia zalatwic,
    tylko klienta przeganiaja po miescie.

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia