  • Data: 2024-04-29 11:56:55
    Temat: Re: Dostałem nową kartę
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 26 Apr 2024 21:23:24 +0200, Michał Jankowski wrote:

    > Sorry, pomyliłem się, ślepa komenda. One wcale nie są wklęsłe, tylko w
    > właśnie takie leciutko wypukłe.

    Teraz po prostu nadruk.
    Ciekawe jaka farba i z jakiego urządzenia, bo trwałość od tego zależy.

    Kiedy faktycznie jakieś jakby "wyryte", choc raczej był to odcisk niż
    rycie. A KK musieli stemplować na gorąco.
    Widać za drogo było, wypukły już nikomu niepotrzebny,
    a ten "wyryty" ... jakaś zaszłość historyczna :-)

    J.