  • Data: 2003-07-08 12:14:54
    Temat: Re: Dostęp do kasy przez VE z e-direct?
    Od: "Robert Wicik" <N...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:beebkr$nnu$1@news.onet.pl...
    > Ale masz mieć. :-) Saldo karty trzymane jest przez Polcard i aktualizowane
    > bodajże dwa razy na dobę. O szczegóły pytaj pod 0800103301.

    Dzięki piękne, już sobie chyba przypominam w którym wątku, to przez weekend
    bez dostępu do netu mi się zapomniało :-)).
    A wracając do temetu, pytałem, bo już się obawiałem, że może jest tak, jak
    kiedyś w Pekao: 1. dnia przelew, 2. dnia kasa na koncie, 3 dnia kasa
    dostępna w bankomacie :-)). A ostatnio niestety bywa, że jak cos się che
    tanio kupić, to trzeba płacić gotówką.

    Pozdraiwam
    Robert Wic ik