  • Data: 2006-08-16 10:07:22
    Temat: Re: Dostęp do millenet-u z linuxa?
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2006-08-16, Aleksander Matuszak <r...@b...cy> wrote:

    > [..]

    > To jest opcja, ale jeszcze lepiej banki edukować. mBank też na początku
    > nie bardzo działał, ale się wyedukowali i teraz wszystko działa.

    A jak chcesz edukować banki, jak nie zabierając im swoje pieniądze?
    Chcesz tłumaczyć coś pani Ani z infolinii?

    > BTW. Jakie banki są linuxolubne?

    Działa mBank, Lukas i do tej pory pekao, (vw generalnie też, ale coś
    tam szwankowało, co nie pamiętam, bo przestałam aktywnie używać) ale
    właśnie po 5 tyg. wróciłam z wakacji i okazało się, że nie mogę się
    zalogować. Dzonię do telepekao, a tu pani rozbrajająco informuje mnie,
    że jeśli mam FF, to działać nie będzie, bo oni właśnie zwiększyli
    zabezpieczenia (rozumiem, że zabezpieczyli się przed napływem klientów
    z FF) i muszę sobie zainstalować IE.

    Ponieważ wszystkie przelewy z pekao zabrałam już 2 miesiące temu, gdy
    ogłosili wprowadzenie drakońskich opłat, zamknięcie konta będzie, mam
    nadzieję, mało uciążliwą formalnością.

    Renata

    PS Jako, że nie należy ufać infoliniom, prawda to, co mi pani
    naopowiadała?