  • Data: 2006-08-16 16:25:17
    Temat: Re: Dostęp do millenet-u z linuxa?
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2006-08-16, MarekM <m...@w...interia.i-to.pl> wrote:

    > [ciach]
    >
    > Hm, nie zauważyłem: co prawda konta w Pekao aktywnie nie używam, ale
    > zalogować się mogę, zdefiniować przelew oraz wykonać zdefiniowany
    > również mogę. Co konkretnie u Ciebie nie działa?

    Nie da się w ogóle zalogować. Pisze jakiś komunikat, że konto
    zablokowane. Po przyjeździe od razu zauważyłam, że są jakieś zmiany,
    bo przy polach do logowania pojawiły się klawiaturki, a pani na
    infolinii jakby od razu wiedziała o co chodzi i na czym może polegać
    problem, bo najpierw zapytała, jak dawno temu się ostatnio logowałam
    (bo mówiłam, że działało, a po powrocie nie działa) i jakiej
    przeglądarki używam. Później powiedziała, że pod FF to może nie
    działać, bo wprowadzili zabezpieczenia:) i żebym sobie zmieniła na IE.

    Renata