  • Data: 2010-04-19 15:32:38
    Temat: Re: Dowcipnisie
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) szukaj wiadomości tego autora

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> writes:

    > Chyba chodzi o umowe ramowa - przynajmniej w moim przypadku bylo
    > sprawdzanie, czy mam ja podpisana. Karta po swietac pewnie juz u mnie

    Ale ja też ją mam, co ciekawe, sprawdziłem, że umowę karcianą też
    podpisywałem. Ale gdy zadzwoniłem, żeby się dowiedzieć o co biega to sie
    okazało, że umowy karcianej "nie ma w systemie" sugerowano mi, ze jej
    nie podpisywałem. No nic, złożyłem reklamację, żeby sprawdzili co się
    stało z papierkiem podpisanym przeze mnie na Królewskiej w W-wie ...
    KJ

    Teamwork is essential -- it allows you to blame someone else.