  • Data: 2007-01-16 23:27:07
    Temat: Re: Dowod, paszport - normalne praktyki?
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Obawiam sie ze chodzi raczej o (nie)slawny adres zameldowania,
    > a nie zadna tozsamosc (paszport z pewnoscia ja potwierdza).

    ... z tym ze oczywiscie musi miec co potwierdzic, tzn. (tak samo
    jak "dowod osobisty") ma znaczenie jedynie w komplecie z jego
    posiadaczem, a nie w postaci jakiejs kopii wyslanej na Berdyczow
    przez nie wiadomo kogo.

    Ale nie wiem, moze tu nie chodzi o ryzyko banku a o bycie w zgodzie
    z jakimis komunistycznymi przepisami? Z tym, ze w normalnym
    banku paszport wystarcza wiec to tez zadne wytlumaczenie.
    --
    Krzysztof Halasa