  • Data: 2009-03-30 11:33:37
    Temat: Re: Drągowski bije w sufit
    Od: "Flyte" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Czyli papier wyjatkowo podatny na spekulacje. Jak sie to ma do wynikow? Jezeli
    0,02% jest w obrocie, to po co wogole wystawiac spolke na gielde? Wg mnie ma co
    na celu wywindowanie ceny papieru, a pozniej ozenienie komu popadnie. Ale moge
    sie mylic.

    Zreszta nie przewiduje rozwoju rynku na ktorym dziala Dragowski. Byc moze taka
    dzielalnosc ma sens w przypadku firm (powierzchnie biurowe itp), ale w
    przypadku detalicznej mieszkaniowki niekoniecznie. Zwala na papierze bedzie
    rownie dynamiczna co dotychczasowy wzrost.

    Flyte