    From: "yamma" <y...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Drogi yammmo!
    Date: Sat, 09 Oct 2004 17:05:53 GMT

    Użytkownik "JotKa" <jerzy.q@interia(spam).pl> napisał w wiadomości
    news:ck8apt$4ta$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Ty jako alter ego Prezesa PKO BP w tej grupie powinieneś chyba go
    > poinformować, że kolejki "społeczne" i pełnomocnictwa są
    > najprawdopodobniej
    > wykorzystywane do prania pieniędzy. Dowodów rzecz jasna nie mogę
    > dostarczyć,
    > ale myślę, że PPaństwowej (CBŚ) nie sprawiłoby większego kłopotu ich
    > zebranie. Odbywa się to m.in. sposobem, o którym pisałem w poście z 7 bm.

    Nie jestem żadnym alter ego prezesa Podsiadły. Jestem po prostu jednym z
    kilkudziesięciu tys. pracowników PKO BP. Powiem więcej: nawet nie
    uczestniczyłem w całym procesie przygotowywania sprzedaży LP. A piszę tutaj
    dlatego, ponieważ widzę jak duże jest zainteresowanie tym tematem a że mogę
    mieć informacje z pierwszej ręki więc staram się pewne rzeczy wyjaśniać. A
    jeśli chodzi o kwestię zainteresowania CBŚ całym procesem sprzedaży w
    kontekście prania brudnych pieniędzy, to, mój Boże, wystarczy wziąć do ręki
    pierwszą lepszą gazetę i poczytać ogłoszenia - średnio inteligentna małpa z
    powodzeniem wyszuka przypadki oszustw, piramidek, stręczycielstwa, aborcji a
    nawet sprzedaży narkotyków. CBŚ pewnie nie zajmie się sprawą, o której
    piszesz z tych samych powodów dla których nie czyta ogłoszeń w gazetach.
    Jaki naród taka policja...

    > Jak sądzisz w jakim czasie zostaną wyczerpane lokaty?

    IMHO góra: 2 godziny...
    yamma