  • Data: 2004-10-09 09:23:38
    Temat: Drogi yammmo!
    Od: "JotKa" <jerzy.q@interia(spam).pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ty jako alter ego Prezesa PKO BP w tej grupie powinieneś chyba go
    poinformować, że kolejki "społeczne" i pełnomocnictwa są najprawdopodobniej
    wykorzystywane do prania pieniędzy. Dowodów rzecz jasna nie mogę dostarczyć,
    ale myślę, że PPaństwowej (CBŚ) nie sprawiłoby większego kłopotu ich
    zebranie. Odbywa się to m.in. sposobem, o którym pisałem w poście z 7 bm.

    Jak sądzisz w jakim czasie zostaną wyczerpane lokaty?
    JotKa