  • Data: 2015-05-20 21:29:45
    Temat: Re: Drzyjcie frankowcy
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-05-20 o 19:14, Liwiusz pisze:

    > A podasz wartość mieszkania / miato-dzielnicę / opłaty eksploatacyjne /
    > wysokość otrzymywanego czynszu?

    DC Białołęka, 1400 zł + opłaty, 2 pokoje, wartość pewnie ok. 270kzł, ale
    to obecnie bez znaczenia, bo nie mam zamiaru go sprzedawać

    Poznań, 900 zł + opłaty, kawalerka, wartość z operatu 175kzł, kupiłem za
    146kzł

    do tego wynajem miejsc parkingowych (zakup za 5kzł miesięczny przychód
    150 zł), komórek lokatorskich
    znam takich co tylko w miejsca postojowe inwestują, jak na osiedlu jest
    mało to kupują kilki (z rabatem) i później na wynajem - chętni zawsze
    się znajdą

    ale hitem są mieszkania w mniejszych miastach, Gorzów, Kalisz
    znajomy takie kupuje i potrafi dostać 2x więcej niż płaci raty kredytu
    (90% LTV, na 25 lat)

    --
    pozdrawiam
    RobertS