  • Data: 2015-05-22 16:12:26
    Temat: Re: Drzyjcie frankowcy
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 22 maja 2015 13:46:56 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:

    > Błąd. W praktyce nikt nie będzie malował mieszkania wynajmującemu. Robi
    > to sam wynajmujący, a jak nie chce, to się przeprowadza do innego
    > mieszkania.

    Wynajmuje kilka lokali mieszkalnych i jeszcze nigdy swoim lokatorom nie malowałem.
    Malowałem tylko jak się jedni wyprowadzili i zostawili niepomalowane(chociaż zgodnie
    z umowa mieli zostawić pomalowane) ale dogadaliśmy się że ja pomaluję
    > Nie opłaca, najemca jest zobowiązany płacić czynsz wynajmującemu. To,
    > jakie koszty ponosi wynajmujący jest już bez znaczenia.
    Widzisz mi płaca za wynajem i dodatkowo koszty czynszu/funduszu remontowego. Jedni
    lokatorzy załatwili sobie na 80% kosztów czynszu/remontowego dopłatę/dofinasowanie
    więc oni mi tylko dopłacają te brakujące 20% a ja przekazuje to do administratora.