    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    <5...@g...com>
    <mjnmdk$h6f$1@node2.news.atman.pl>
    <b...@g...com>
    <mjo68h$t85$1@node1.news.atman.pl>
    <e...@g...com>
    <mjodf0$9eh$1@node2.news.atman.pl>
    <5560e733$0$8387$65785112@news.neostrada.pl>
    <mjqqvl$l94$1@node1.news.atman.pl> <mk3t5s$r2e$1@node2.news.atman.pl>
    <55658040$0$27528$65785112@news.neostrada.pl>
    <55658602$0$27519$65785112@news.neostrada.pl>
    <8...@g...com>
    Subject: Re: Drzyjcie frankowcy
    Date: Wed, 27 May 2015 11:35:36 +0200

    W dniu środa, 27 maja 2015 10:53:26 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
    >W wynajetym sytuacja byłaby podobna tylko hipoteki brak.
    >To że hipoteka wisi nie znaczy że nie mozna zamienić/kupic większego

    Mozna, ale to jednak utrudnione. A wynajmowane mozna w miesiac zmienic
    :-)

    >Kluczowa kwestai jednak czy taniej wynajmowac czy kupic i słacać raty
    >za swoje. W mojewj okolicy kupno jest zdecydowanie tańsze od wynajmu.

    Ale to sie na dluzsza mete nie moze utrzymac.
    Chyba ze te Zydy z banku beda najemcom mowic "nie macie zdolnosci" :-)
    Ewentualnie sam Liwiusze w okolicy mieszkaja i po przeanalizowaniu
    dojda do wniosku, ze ceny mieszkan tu jeszcze poleca na pysk :-)

    >Gdzies tam wyżej ktoś pisze że lepeij wynajmowac bo mobilnie itp.
    >Jakiś argument to jest ale myślę ze Polacy az tacy mobilni nie są,
    >więc argument dotyczy niewielkiej grupy osób.

    W zaleznosci od miejsca, wyksztalcenia, rodziny.
    To powoli tez nie dziwi, ze samotny programista szuka pracy nie tylko
    w "swoim" miescie, bo nic go nie trzyma.

    Dzieci, zona ... jak zona nie pracuje, bo przy dzieciach, to tez
    zmienic latwiej ...

> [...]
    >meblami, remontem itp. Tu pewnie też w różnych częściach kraju róznie
    >bywa ale u nas rynek wynajmu znam dobrze bo sam kilka nieruchomości
    >wynajmuje a znam tez inne osoby które z tego żyją. Standardem jest że
    >lokator dostaje wymalowane mieszkanie i w podobnym stanie musi je
    >oddc. Jak w międzyczasie chce sobie cos przemalowac, wymienic itp to
    >robi to oczywiście za zgoda właściciela ale na swój koszt. Odnośnie
    >mebli to z reguły tylko kuchenne sa(ja tez tak wyposazyłem swoje
    >nieruchomości) a reszte lokatorzy mają swoje.

    No wiesz, z drugiej strony - wynajmujac mieszkanie z zalozenia na
    krotko, bo docelowo trzeba bedzie jednak kupic, lokator nie chce sie
    obciazac meblami ...

    J.