  • Data: 2004-12-18 20:02:39
    Temat: Re: Duuuze, duuuze zmiany w mBanku?
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" napisał:

    > Wiesz? To zdradz termin wprowadzenia zmian i bedziemy wiedziec juz. A ja
    > sie wtedy bede mogl zapytac u zrodel, czy sa planowane w tym terminie
    > jakies zmiany.

    > Wolumen i liczba transkacji przeprowadzanaych w mBanku pokazuje, ze
    > wprowadzenie oplaty za przelew 1 zl - przyniosloby znaczace wplywy.
    > A biznes to biznes.

    Eeeee bez przesady. To juz przędzej obniża w inteligo niz podwyzsza w mBanku
    :) Konto jest nadal darmowe (i posiadanych przez nas informacji :) ) wyglada
    na to, ze nadal bedzie. Oferta jest dobra - pomimo opłat za przelewy. Za
    chwile bede kolejne ciekawe produkty (np. mMakler). Juz prędzej ogranicza
    ilosc bezprowizyjnych wypłat z bankomatów, wprowadza opłatę za kartę albo
    cos tym podobnego - zeby obniżyć koszty.

    Mnie sie wydaje jednak, ze mBank bedzie raczej agresywnie próbował
    wykorzystać baze klientów (cross-selling) niż podwyższać opłaty. Maja
    przecież sporo dobrych produktów..... Myślę, ze beda próbowali zawalczyć na
    rynku KK (+ zachęcać do transakcji bezgotówkowych).

    --
    W.