eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiDwa banki, dwa bledy pracownikow › Re: Dwa banki, dwa bledy pracownikow
  • Data: 2010-11-09 15:25:11
    Temat: Re: Dwa banki, dwa bledy pracownikow
    Od: neoniusz <n...@j...org> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 10-11-09 00:10, Borys Pogoreło pisze:
    >> No i jeszcze jedno. Wlasnie probowalem sie zalogowac do bankowosci
    >> elektronicznej Fortisu. Utknalem na pierwszym kroku - "login". Dzownie.
    >> "Login powinien panu podac doradca przy zakladaniu konta". Zgadnijcie
    >> czy podal. Dostalem tylko koperte z haslem startowym.
    >> !@#$%$#@!@#wa mać.
    >
    > Nie ma gdzieś na jakiejś papierowej umowie?
    >
    > Procedur fortisowych nie znam, ale wszędzie gdzie dotychczas korzystałem z
    > usług bankowych ten login, pod różnymi nazwami, był drukowany na umowach.
    >

    Nie ma nigdzie niestety. Zadzwonilem dzis do "doradcy" i wyslal mi
    sms-em. Fajnie sie zaczyna.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1