  • Data: 2003-07-20 23:00:29
    Temat: Re: Dwa konta w jednym banku
    Od: b...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Czy to normalne, ze w jednym banku nie mozna miec dwoch kont??
    > Jest to jakis wymysl bankow, czy tez sa na to jakies przepisy??

    Normalneto to nie jest, po prostu bankom nie zależy na tego typu usługach -
    przynajmniej większosci z nich.

    > Mam konto w mBanku, chcialem zalozyc kolejne mamie, a ja mialem byc
    > tylko wspolwlascicielem.
    > Oczywiscie odpowiedz: tak nie mozna.

    Może spróbuj w innym banku; np. w Millennium możesz mieć kilka rachunków i to
    zarówno jako wlaściciel jak i wspólwłaściciel - wystarczy, że każdy z
    nich /jesli jesteś jedynym właścicielem/ będzie innego typu np. unikonto,
    millepensja, efekt, ror standard...

    > Pozdrawiam
    > Tomasz

    Pozdrawiam również,