    From: "toudidel" <toudidel@o[DWA].pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Dwa rodzaje "nie-kredytowych" AlleKart BZ WBK?
    Date: Wed, 6 Jun 2007 08:36:10 +0200

    Użytkownik <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:4027.000001a2.4665dc58@newsgate.onet.pl...
    > chciałem złożyć wniosek o allekartę, przy czym nie zależy mi na karcie
    > kredytowej ale głównie na karcie do kupowania na allegro oraz na
    > bezpłatnym
    > koncie w BZWBK, który jest akurat tuż koło mojego domu i ma bankomat.
    > w trakcie wypełniania wniosku natrafiłem na kwestię wybrania "allekarta1"
    > lub "allekarta2", pytałem w banku, ale nikt nie wie, czym one się różnią.

    Też myślałem o tej karcie ale:
    1. Pani w infolinii BZWBK kompletnie nie była zorientowana czym się ten
    produkt charakteryzuje - to po co mi taki produkt. Jedyne co wiedziała to
    oprocentwanie zadłużenia - 22%, więc chyba raczą żartować.
    2. Pomyślałem, pomyślałem i stwierdziłem że zdecydowanie lepiej wziąć zwykłą
    kartę kredytową (najbardziej "podobają" mi się oferty mBanku i Millenium) -
    przecież tymi kartami też możesz zapłacić

    --
    td
    www.paranoja.org