    From: Piotr Auksztulewicz <w...@h...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Dylemat...
    Date: Mon, 1 Sep 2008 08:56:02 +0000 (UTC)

    Titi <t...@g...pl> wrote:
    > Co jest lepsze sprzedac, to ktore mam, wziac mniejszy kredyt i kupic nowe,
    > czy zostawic stare i wziac duuuuzy kredyt na nowe?

    Jeśli masz zdolność i udźwigniesz raty, to bierz kredyt na 100% nowego
    (czy mniej, jeśli masz co nieco rezerwy na wpłatę części ceny).
    Stare potraktuj jako "trzeci filar", bo na emeryturkę od naszego Państwa
    nie ma co liczyć.

    Na znaczący spadek cen mieszkań raczej się nie zanosi.
    W razie kłopotów możesz stare mieszkanie niebciążone hipoteką
    względnie szybko sprzedać i spłacić część kredytu obniżając
    w ten sposób raty.

    Co do wynajmu, to dobrze się zastanów i zabezpiecz w umowie,
    bo w naszym pięknym kraju mogą być z tym niezłe jaja. Najlepiej
    poradź się prawnika.

    --
    Piotr Auksztulewicz i...@n...net