eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiDysponowanie lokatą - idiotyczne wymaganiaRe: Dysponowanie lokatą - idiotyczne wymagania
  • Data: 2015-11-05 14:57:03
    Temat: Re: Dysponowanie lokatą - idiotyczne wymagania
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2015-11-05 o 11:56, Piotr Gałka pisze:
    >
    > Użytkownik "Miroo" <b...@b...brak.i.juz> napisał w wiadomości
    > news:563b2323$0$657$65785112@news.neostrada.pl...
    >
    >>>> Zmienić rachunek do zwrotu można mailowo lub w oddziale (wypłacić w
    >>>> gotówce się nie da) ale... w obu przypadkach potrzebne (w mailu
    >>>> skany): dowód osobisty (zroumiałe),
    >>>
    >>> Informacja nie na 100% pewna.
    >>> Słyszałem od kogoś, że zdarzył się klient który postawił się BZWBK i
    >>> otworzył rachunek nie dając sobie zeskanować dowodu.
    >>
    >> A jaki problem? Dają wtedy do podpisania oświadczenie o odmowie skanu
    >> i tyle.
    >>
    > Napisałem w związku ze "(zrozumiałe)".
    > Czy na pewno "A jaki problem?".
    > Pół roku temu, kredyt dla firmy, BZWBK - albo skan albo nie ma kredytu -
    > takie mamy procedury. A to był dopiero co dostany nowy dowód (nie mój) i
    > założenie, że tego to się już nie będzie na prawo i lewo...

    A bo to robi pewnie różnicę, czy Ty chcesz coś od banku, czy bank od
    Ciebie :)


    Pozdrawiam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1