  • Data: 2009-06-18 07:24:58
    Temat: Re: Dywidenda (jak to się je)
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "SJ"

    ma polityki i z tego jestem dumny.

    No nie tak bardzo.
    Teoretycznie inwestowanie powinno polegać na kupowaniu akcji spółek i
    pobieraniu zysków z dywidendy - jako wynagrodzenia za inwestycję.
    Niestety dywidenda nie jest praktycznie płacona, stąd na WGPW się gra, a nie
    inwestuje.
    Mamy mały wyjątek, krowy dojne dla SP.
    Z czego skwapliwie korzystały wszystkie poprzednie (i aktualny) rządy, jesli
    tylko miały taką możliwość - robiąc to w druga stronę po bandzie.

    Ciekawe co na ten temat szerzej by powiedział p. L.Sobolewski.
    Dla którego tu sie inwestuje, a nie gra:)))