  • Data: 2010-05-23 19:01:13
    Temat: Re: Dywidenda... taka marna
    Od: "george" <g...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Archangell" <r...@o...pl> wrote in message
    news:htbleh$adi$1@news.onet.pl...

    > Jeśli spadnie tak nisko to bedzie to powiązane z niską ceną miedzi i/lub
    > wyczerpaniem złóż.
    > KGHM bedzie wtedy dokładać do interesu.
    >
    > Arch

    ale poczekaj, sugerujesz że w grudniu 2008 kghm wyczerpał złoża ?
    Czasami cena nie wynika tylko i wyłacznie z sytuacji samej spółki / patrz
    liquidity crisis.
    A korelacja z miedzią oczywiście jest wysoka, tak w końcu KGHM produkuje
    miedź i teraz pytanie czy ta wycena miedzi też nie była przypadkiem związana
    z tym samym zjawiskiem..

    P.S Myślałem że mówisz o jakimś bezpośrednim zwiazku typu kredyt pod zastaw
    akcji i jak lecą akcje
    to zaraz wzywaja do uzupełnieniu "collateralu". Takie cos może rzeczywiście
    załatwić niejednego jak zabraknie krótkoterminowej kasy.

    george