  • Data: 2006-07-07 17:48:47
    Temat: Re: Działalność gospodzarcza a kredyt na mieszkanie
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    <k...@p...waw.pl> napisal(a):

    > Kazdy ma taka sama mozliwosc. Tylko po co? Zeby zaplacic wiekszy
    > podatek?

    No jak ktoś chce kredyt dostać, to może przełknie ten podatek. A poza
    tym to tak naprawdę 'generowanie dochodu' polega na sprzedawaniu
    faktur za kasę, która w większości rekompensuje ten podatek.
    Oczywiście tak nie wolno :) Ja to bym tak nie kombinował, ale multum
    firm tak robi w końcu.

    > W przypadku DG dochod jest czesto obnizany sztucznie przez amortyzacje
    > srodkow trwalych - zwlaszcza, jesli sa amortyzowane krocej niz ich czas
    > zycia.

    A to inna sprawa.
    --
    Samotnik