  • Data: 2009-10-10 11:43:41
    Temat: Re: Dzięki KE będziełatwiejzmienić bank
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Piotr D." news:hapr0a$d95$1@news2.ipartners.pl

    > Cała ta unijna biurokracja to wielka fabryka g***na opłacana z pieniędzy
    > podatników :/

    Kaczka podpisał dzisiaj traktat, który na całe szczęście umożliwia o wiele
    łatwiejsze wyjście z tego bajzlu (czyt. UE) niż ma to miejsce obecnie.
    Najlepiej jednak by było jak by Czesi się wypieli na ten badziew a tą całą
    niebieską komunę z bandą niedogwizdanych urzędasów szlak trafił. - mam
    nadzieję, że będzie mi dane dożyć tego dnia :)