eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiSKOK + BIK = KŁOPOTY - pomóżcie !!! › Re: Dzięki za pomoc, wiem już więcej !
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.tpinternet.
    pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Krab" <k...@h...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Dzięki za pomoc, wiem już więcej !
    Date: Tue, 19 Aug 2003 22:52:48 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 25
    Message-ID: <bhu48u$dhu$1@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <7...@n...onet.pl>
    <0...@n...onet.pl>
    <bhsvrr$c3s$14@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: pa198.krakow.cvx.ppp.tpnet.pl
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1061327967 13886 213.76.36.198 (19 Aug 2003 21:19:27
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 19 Aug 2003 21:19:27 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1158
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1165
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:256201
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <_...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:bhsvrr$c3s$14@nemesis.news.tpi.pl...
    >
    > Najgorsze jest to, że bank odmówi kredytu bez podania przyczyny. W
    > efekcie klient nie mając pojęcia o co chodzi musi sam sprawdzić
    > wszystkie potencjalne źródła problemów, a często nei wie jakie.

    zgadzam sie, ale uwazam, ze glownie jest to prawie-stalinowski nawyk
    olewania czlowieka
    'nie musze informowac, wiec olewam na calej dlugosci', gdyby im zalezalo, to
    nie widzisz chyba zadnej przeszody, aby w takiej odmowie napisac - powod: ze
    wskazaniem zrodla -> bik (lub inny)
    W bankowosci jest jakas tam konkurencja, ale swiadomosc spoleczna tej
    konkurencji jest znikoma, spoleczenstwo jest zacofane - w efekcie banki
    (znajac ten stan rzeczy) doprowadzaja do szalu - np w nieustajacym
    drenowaniu mozliwosci i wytrzymalosci klientow, a najgorsze jest to, ze
    klienci sie daja, bo uwazaja, ze nie maja innego wyjscia :(
    Takie przynajmniej jest moje stanowisko - i dlatego tez z wielka
    przyjemnoscia zawsze czytam wypowiedzi polakow na obczyznie :-) jak to
    wyglada w innych krajach, ale takich wypowiedzi jest tu jednak bardzo bardzo
    malo,
    moze po tej wypowiedzi - ktos dolozy swoj opis ?
    :-)


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1