    From: "Barbara" <b...@i...com.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Dziękuję państwu.
    Date: Thu, 29 Jul 2010 00:30:02 +0200

    Użytkownik "macieks" <m...@g...com>
    On 28 Lip, 19:20, " kc" <k...@g...pl> wrote:
> [...]
    > Nie popisałem się, wiem, (zwłaszcza z typowaniami na otwarcie, no cóż , to
    > nie jest łatwe.
    >
    > Podążam śladami Pana Jana O. (szacunek), skippiego, itp. chociaż moje powody
    > są inne. Brak czasu, przede wszystkim, (muszę zadbać o własne interesy).
    > Wielka szkoda, że na grupie zostanie ron, MaciekS (może slawcioM, nie
    > wiem),XXL(podobno wypisał się) i inni propagatorzy.
    >
    > Trzymajcie się i do zobaczenia w wolnej Polsce.
    >
    > Pozdrawiam
    > kc - kocham cię,
    > i ciebie ubeku też, ale musisz odpokutować

    W wyniku bezpardonowego ataku jednej z grup politycznych na tę grupę,
    sam faktycznie też babrałem się w tym gównie.
    znajdź moje wpisy giełdowe, wykresy i JAK POTRAFISZ TO JE
    MERYTORYCZNIE OCEŃ, zanim mi kurwa powiesz, czy się tu nadaje czy nie.
    ------------------

    szczególnier ta "kurwa" ;) nadaje się do ocen merytorycznych, nieprawdaż ???? :)

    Końcówkę masz boską:
    "Pozdrawiam
    kc - kocham cię,
    i ciebie ubeku też, ale musisz odpokutować "
    Piłeś coś...
    -------------------------

    Maciejko, czy naprawdę nie chcesz docenić rozszyfrowania ksywki?

    A Ciebie kc szkoda, bo byłeś zrównoważonym rozmówcą :)

    Jurka O. tępiono dla samej zasady, czyli opcji politycznej, niestety..
    poszły w kąt jego pomysły konkursów [wszak typowanie F to następca
    niegdysiejszego NOS'a], pomysły programu giełdowego, wypowiedzi merytoryczne nt.
    giełdy, itd. itd. itd.

    Tępiono też, w sposób, podobnie chamski jak i Jurka, także Piotra K., za jego
    wypowiedzi ściśle merytoryczne.. choć opcję polityczną miał początkowo
    neutralną, potem już jakby zdecydowanie lewicową ..

    Wydaje mi się, że głównym celem atakujących są ludzie inteligentni, mający coś
    do powiedzenia na wiele tematów.
    A celem nadrzędnym jest: ogłupianie społeczeństwa na każdym możliwym kroku!!!!,
    bo głupim społeczeństwem można łatwo sterować - i tu się kłania Orwell !!! :)
    !!!!

    kc - nie daj się zmanipulować - zostań :)
    Barbara