    From: a...@v...pl
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Dziękuję państwu.
    Date: Fri, 30 Jul 2010 09:13:11 +0200
    Sender: n...@n...onet.pl

    > nie Jan, a Jerzy :) !!!
    > poddał się plebiscytowi .. a w jego efekcie - zrezygnował... przeogromna
    szkoda
    > Palm - wybył po cichutku, jeśli nie mam racji, mam nadzieję, że wybaczy :)
    > Dieter - rzadko - ale nadal się odzywa :)
    > Barbara

    Nie róbcie sobie jaj. Spora grupa z "nieobecnych" nadal tu funkcjonuje. Zmiana
    nicka nie wystarczy aby ich nie rozpoznawać. Pani Basiu, jest czym innym
    popisywanie się inteligencją w celach edukacyjnych czy w celach
    "charytatywnych", a czym innym sączenie jadu i wykorzystywaniu tejże w celach
    osiągania jakiś tam, nawet wydumanych korzyści.