  • Data: 2003-12-30 15:57:20
    Temat: Re: Dzien zapadalnosci - co to znaczy?
    Od: zenek <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Michał napisał:

    > tak myślałem ;-) dziękuje za odpowiedź...

    proszę bardzo
    uściślając dla kredytu - w tym dniu rata staje się "zapadła" (kapitał
    zapadły, odsetki zapadłe). Jeśli terminy rat spłaty kredytu
    są zgodne z terminami zapadalności (a zwykle tak jest,
    chyba że masz odroczone), a nie zapłacisz tej raty w tym terminie,
    to ta kwota staje się "przeterminowana" (kapitał
    przeterminowany, odsetki przeterminowane). Od przeterminowanego
    kapitału (nie od odsetek) nalicza się podwyższone odsetki.