eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiDzisiejsza rozmowa z mLinia hehRe: Dzisiejsza rozmowa z mLinia heh
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
    s.nask.org.pl!news.astercity.net!news.aster.pl!not-for-mail
    From: "Michal Ch" <c...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <i...@4...com>
    Subject: Re: Dzisiejsza rozmowa z mLinia heh
    Date: Tue, 8 Aug 2006 21:19:39 +0200
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1807
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1807
    Lines: 35
    Message-ID: <44d8d9dd$0$22579$f69f905@mamut2.aster.pl>
    NNTP-Posting-Date: 08 Aug 2006 18:37:17 GMT
    NNTP-Posting-Host: 82.210.156.88
    X-Trace: 1155062237 mamut2.aster.pl 22579 82.210.156.88:28331
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:393346
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam
    w przypadku KK w momencie aktywacji ustalasz PIN - wiec pin w kopercie nie
    przychodzi a kod CVV2 jest z drugiej strony karty tam gdzie składasz podpis.

    Chyba sie nie aktywowac karty nie ustalajac pinu
    Napisz na mForum a pewnie moze odpowiedzi otrzymasz od mBanku bo ja nie znam
    az tak dobrze procedur

    Chmiel
    mRadny



    <r...@a...net.pl> wrote in message
    news:i2eed25qatnbs6cnt1vossvccsh8dcvru0@4ax.com...
    Od x czasu przymierzałem się do ustalenia pinu dla KK w serwisie
    transakcyjnym
    mBanku, ale dziś końcu jakoś znalazłem chęci. Zmieniam, po chwili wchodzę w
    "operacje bieżące" i widzę opłatę 2zł. A to pierwsze ustalenie nie jest za
    free?
    Dzwonię i wyłuszczam sprawę. Dowiaduję się, że PIN i KK przychodzą w
    osobnych
    kopertach. Super, tylko tej z PIN-em nie dostałem. Facet rozłącza się jeden
    i
    drugi raz. Po paru minutach dostaję przeprosiny za wprowadzenie mnie w błąd,
    "w
    osobnej kopercie dostaję nie PIN, tylko kod CVV2 do transakcji
    internetowych"
    :DDD.
    A skoro opłata pojawiła się, to kod widocznie już ustalałem. Proszę o
    sprawdzenie kiedy. Znowu cisza kabla... nie, nie ma takiej możliwości.

    A to ci kompetentna obsługa... czy może być gorzej?


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1