    From: totus <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Dziura budzetowa
    Date: Thu, 22 Oct 2009 23:14:32 +0200

    Tomasz Znakimo wrote:

    > W ciągu jednego dnia:
    > + zlikwidowac powiaty
    > + zlikwidować wszystkie panstwowe przychodnie (jak w Poznaniu) i zrobic
    > prywatne.
    > + zakazać zadłużac się samorządom (nie ma rolowania trzeba spłacać)
    > + można wprowadzić podatek od tranzytu i turystów (10-20zł za przejazd,
    > wjazd)
    >
    > Reszta wymaga jakiś 3miesięcy do roku.

    Do tego potrzebne są ustawy. Widzisz jakąś, choćby teoretyczną większość do
    tych projektów? Mój pomysł jest również nierealny. Ale mogę go zgłosić.
    Niech nasz dług zapłaci pierwszych 20 z listy Forbesa. Co do myta za
    przejazd to chyba trzeba wystąpić z unii. Mamy świetne pomysły dlatego
    jesteśmy bogaci.