    From: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: *Dziwne pobranie
    Date: Sun, 30 Jun 2002 08:39:11 +0200
    Sender: j...@p...onet.pl@rlub2.lublin.msk.pl

    Użytkownik "Figaro" <f...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:afl4mc$4m6$1@news.tpi.pl...
    > Ja pod koniec stycznia podpisałem umowę z C+ w promocji, polegajacej na
    tym,
    > że przez 6 m-cy miałem mieć abonament płatny 50%. Wczoraj dostałem do
    > zapłacenia rachunek (po 4 pełnych miesiacach) ale płatne już 100%.
    Orżnęli
    > mnie mnie na 2 miesiącach po 50% abonamentu. Złożę reklamację ale faksem,
    > gdyż jak zadzwonię do C+ to jak znam życie będą mnie odsyłać od jednego
    do
    > drugiego, a ja poniosę niebagatelne koszty rozmowy. To tłumaczy wszystko:
    > C+ robi wszysto aby wzbogacić się naszym kosztem

    No to i tak wychodza na 0 ;-) U mnie po ustanowieniu PZ przez rok nie
    pobierali kasy, pozniej przyszlo mi tylko pismo ze sciagna sobie ok 250 zl
    za 3 miesiace wiec 9 miesiecy mialem gratis ;-) Teraz z PZ pobierali co 2
    miesiace (ale poprawna kwote). Od tego miesiaca przeszedlem na obciazanie
    KK - wyslalem do nich i do banku pismo informujace ze odwoluje PZ - jestem
    ciekaw jak mimo wszysko w tym miesiacu sciagna kase - z PZ czy z KK.

    --
    JaKi