  • 1. Data: 2002-06-29 19:45:35
    Temat: *Dziwne pobranie
    Od: "m@rkop" <m...@p...pl>

    Witam.
    Ostatnio przegladajac w necie historie operacji (e-konto pro)
    zauwazylem, ze canal+ pobral mi 10 zl jako "pol. pobrania" (place
    abonament poprzez polecenie zaplaty). Zadzwonilem do lukaslinii, aby
    sie dowiedziec o co chodzi. Tam polecono mi udac sie do oddzialu,
    gdzie mialem poznac wszystkie szczegoly. Tak tez dzis zrobilem, lecz
    niczego nowego sie nie dowiedzialem. C+ nie raczyl napisac, z jakiego
    tytulu pobral ode mnie pieniadze. Gosciu dzwonil gdzies, lecz nic nie
    uzyskal (sobota). Maja zadzwonic w poniedzialek i wyjasnic sprawe.
    Czy ktos z Was mial moze podobny przypadek i moze mi napisac o co c+
    chodzi?

    --
    Pozdrawiam.
    m@rkop

  • 2. Data: 2002-06-29 20:16:47
    Temat: Re: *Dziwne pobranie
    Od: "Figaro" <f...@s...pl>

    Użytkownik "m@rkop" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > uzyskal (sobota). Maja zadzwonic w poniedzialek i wyjasnic sprawe.
    > Czy ktos z Was mial moze podobny przypadek i moze mi napisac o co c+
    ==
    Ja pod koniec stycznia podpisałem umowę z C+ w promocji, polegajacej na tym,
    że przez 6 m-cy miałem mieć abonament płatny 50%. Wczoraj dostałem do
    zapłacenia rachunek (po 4 pełnych miesiacach) ale płatne już 100%. Orżnęli
    mnie mnie na 2 miesiącach po 50% abonamentu. Złożę reklamację ale faksem,
    gdyż jak zadzwonię do C+ to jak znam życie będą mnie odsyłać od jednego do
    drugiego, a ja poniosę niebagatelne koszty rozmowy. To tłumaczy wszystko:
    C+ robi wszysto aby wzbogacić się naszym kosztem

  • 3. Data: 2002-06-29 22:13:16
    Od: "Loud3r" <b...@p...fm>

    "Figaro" <f...@s...pl> wrote in message

> [...]
    | drugiego, a ja poniosę niebagatelne koszty rozmowy. To tłumaczy wszystko:
    | C+ robi wszysto aby wzbogacić się naszym kosztem

    Heh C+ to najgorzej zorganizowany bajzel w tym kraju ...
    Moge sie zalozyc, ze Twoj fax pozostanie bez jakiejkolwiek odpowiedzi ;(
    pzdr

  • 4. Data: 2002-06-30 05:44:12
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Figaro" <f...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "m@rkop" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
    [...]
    > mnie mnie na 2 miesiącach po 50% abonamentu. Złożę reklamację ale
    faksem,
    Sugeruję raczej list polecony.

    KJ

  • 5. Data: 2002-06-30 06:39:11
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > drugiego, a ja poniosę niebagatelne koszty rozmowy. To tłumaczy wszystko:
    > C+ robi wszysto aby wzbogacić się naszym kosztem

    No to i tak wychodza na 0 ;-) U mnie po ustanowieniu PZ przez rok nie
    pobierali kasy, pozniej przyszlo mi tylko pismo ze sciagna sobie ok 250 zl
    za 3 miesiace wiec 9 miesiecy mialem gratis ;-) Teraz z PZ pobierali co 2
    miesiace (ale poprawna kwote). Od tego miesiaca przeszedlem na obciazanie
    KK - wyslalem do nich i do banku pismo informujace ze odwoluje PZ - jestem
    ciekaw jak mimo wszysko w tym miesiacu sciagna kase - z PZ czy z KK.

    --
    JaKi

  • 6. Data: 2002-06-30 07:32:43
    Od: "krab" <d...@n...mam.konta.i juz>

    > Ostatnio przegladajac w necie historie operacji (e-konto pro)
    > zauwazylem, ze canal+ pobral mi 10 zl jako "pol. pobrania" (place
    > abonament poprzez polecenie zaplaty). Zadzwonilem do lukaslinii, aby

    PZ ma to do siebie, ze mozesz odmowic jego zaplaty, jesli nie wiesz za co -
    to chyba tak mozesz zrobic

  • 7. Data: 2002-06-30 07:36:55
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    Jarosław Popiel <j...@p...onet.pl> wrote:

> [...]

    > przeszedlem na obciazanie KK - wyslalem do nich i do banku pismo
    > informujace ze odwoluje PZ - jestem ciekaw jak mimo wszysko w tym

    Rozumiem, ze masz nadzieje na nastepne 9 miesiecy? ;)
    Napisz, czy sie udalo - i co nastepne w zanadrzu, jak sie naucza
    obciazac KK?

  • 8. Data: 2002-06-30 10:34:42
    Od: "Tomek" <t...@o...pl>

    Nie wiem czy warto ryzykować pobieranie z karty. O ile pojedyncze polecenie
    zapłaty możesz bezproblemowo odwołać, to z karty nie wiem jak ci się to uda
    w przypadku gdy stwierdzisz, że cię "naciągaja"

    pozdrawiam
    Tomek

  • 9. Data: 2002-06-30 14:09:11
    Od: "m@rkop" <m...@p...pl>

    Witam.

    > PZ ma to do siebie, ze mozesz odmowic jego zaplaty,

    Wiem o tym, lecz na razie nie chciałem tego robić. Zależy mi na tym,
    aby dowiedzieć się za co pobrali mi te 10 zł.

    >jesli nie wiesz
    > za co - to chyba tak mozesz zrobic

    Pewnie mogę i po ewentualnym wyjaśnieniu sprawy na pewno to zrobię.

    --
    Pozdrawiam.
    m@rkop

  • 10. Data: 2002-06-30 19:50:46
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl>

    > Wiem o tym, lecz na razie nie chciałem tego robić. Zależy mi na tym,
    > aby dowiedzieć się za co pobrali mi te 10 zł.

    Witam!
    Czy to nie przypadkiem kaucja za Mediasata?

    Pozdro

    Darek