  • Data: 2003-04-12 10:40:11
    Temat: Re: Dziwne praktyki BZ WBK
    Od: gusano <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 11 Apr 2003 09:42:30 +0200, <t...@p...onet.pl> wrote:

    > Moja znajoma wzięła dwa lata temu niewielki kredyt w BZWBK na dwa lata.
    > Przez 1,5 roku spłacała go regularnie a następnie spłaciła pozostałą
    > część przed terminem. Po tej spłacie dostała zaświadczenie z banku, że
    > kredyt wraz z wszystkimi dodatkowymi należnościami(za wcześniejszą
    > spłatę) został spłacony. Było to gdzieś w granicach pażdziernik-listopad
    > 2002.
    >
    > W ostatnich dniach dostała pismo z banku, że ze względu na wprowadzanie w
    > 2002 nowego systemu informatycznego! pracownik sie pomylił i powinna
> [...]

    mi przy tej samej okazji zmiany systemu kredytowego na przelomie
    listopada/grudnia bank pobral z konta rate za kredyt - tworzac debet na
    rachunku - pozniej co smieszne domagajac sie ponownie tej raty styczniowej
    w styczniu
    jednak po kilku listach poleconych bzwbk uniewaznil wszystkie odsetki -
    ciekawe jednak ze gdybym sie tym nie zainteresowal gdzie wsiakly pieniadze -
    na historii byly to przelewy bez tytulu - to czy bank o tym mnie
    poinformowal, gdyz sprawe wyjasnilem dopiero pod koniec stycznia

    musza miec jakis genialny system bankowy!

    gusano