eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiDziwne praktyki w Raiffeisen - opozniona rejestracja splat KK.....Re: Dziwne praktyki w Raiffeisen - opozniona rejestracja splat KK.....
  • Data: 2006-08-30 19:00:04
    Temat: Re: Dziwne praktyki w Raiffeisen - opozniona rejestracja splat KK.....
    Od: "Paweł" <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Kiedys juz o tym pisalem - przelewy z KB w celu
    > splaty karty rejestrowane sa na moim koncie
    > z bardzo duzym opoznieniem.
    >
    > Konkret - przelalem kase 24.08 do dzisiaj nie
    > ma jej w banku. Przez www widze transakcje
    > z 24.08 a BOK ponoc widzi do 29.08 (zabawne).
    >
    > W "miedzyczasie" system pozwolil mi zaplacic
    > karta w efekcie czego mam przekroczony limit...
    >
    > Wszystkie przelewy do innych bankow dochodza
    > z KB w ten sam dzien, ew. na drugi, problemy
    > wystepuja moim zdaniem wylacznie przy splacie
    > KK w Raiffeisen.
    >
    > Czy ktos widzi logiczne wyjasnienie sytuacji???
> [...]

    W Raifim tak mają. Jak jak puszczam przelew np. późnym wieczorem w poniedziałek
    to do Raifiego dociera on we wtorek, ale w historii operacji jest zaksięgowany
    najwcześniej w środę, zazwyczaj jednak w czwartek. W Mille takie operacje są
    księgowane pod koniec wtorku, podobnie w Lukasie.
    Wie może ktoś z Was jak księgowanie wyglądą w ING, w miarę szybko, czy dopiero
    po kilku dniach?

    Z góry dzięki za odpowiedzi,
    Paweł