  • Data: 2010-06-08 20:37:42
    Temat: Re: Dziwne transakcje na biotonie
    Od: " " <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To mi wygląda na wysłane z 1 domu maklerskiego jednoczenie 2 zlecenia (K
    > i S po 5mil szt PKC) tak żeby się natychmiast sparowały ze sobą? Dobrze
    > myślę? Jak nie to proszę o podpowiedz, bo mnie lekko to zaniepokoiło, że
    > można sobie tak elegancko kolejkę pominąć.

    Trzeba byłoby prześledzić z jakim kursem pojawiło się pierwsze zlecenie, czy
    aby nie wskoczyło 'na chwilę' na pierwsze miejsce w tabeli.

    Nie wiem czy akurat tu to było, ale generalnie: mogła być umówiona transakcja
    (dwa podmioty w 1 biurze, chociaż niekoniecznie w jednym). Mógłby też być
    transfer 1 podmiotu między 2 biurami (prowizje za K/S niższe niż opłata za
    transfer). Może też to był jeden z etapów chwilowego 'czyszczenia'
    akcjonariatu przed publikacją kto ma 5% (i więcej) na WZA.