    From: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Dziwny zapis w umowie kredytowej - multibank
    Date: Mon, 29 Sep 2008 10:20:51 +0200

    LET ki pisze:
    > Co sądzicie o takim zapisie w umowie kredytowej? Czy to jest potencjalnie
    > "niebezpieczne" dla kredytobiorcy?
    >
    > 4. Kredytobiorca zobowiązuje się ponadto, iż w okresie do pełnej spłaty
    > zobowiązań nie będzie bez uprzedniej zgody Multibanku wyrażonej na piśmie:
    > 1) zaciągać kredytów/pożyczek
    >
    > btw, czy ktoś ma może kredyt w multi i może podzielić się uwagami? Będę wdzięczny.

    Zapis "sam w sobie" dziwny nie jest - całkiem sporo innych banków
    ma/miało coś podobnego.

    Ja prawdę mówiąc byłem zdziwiony, że przy okazji brania kredytu, właśnie
    w Multibanku, takiego zapisu nie miałem.

    Czy niebezpieczny? Trzeba pamiętac, że wzięcie czegoś na raty to też
    zwykle jest kredyt bankowy. Podobnie KK supermarketowa.
    KJ