    From: "MarekZ" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Dziwny zapis w umowie kredytowej - multibank
    Date: Mon, 29 Sep 2008 13:04:50 +0200

    news:gbqbn5$fok$1@alfa.kjonca...

    > Chyba nie rozumiesz. Jak przestaniesz spłacać i bank zobaczy, że wziąłeś
    > dodatkowe kredyty (np. przez BIK), to może wtedy potraktować to jak
    > wyłudzenie.

    Ale jaka jest tutaj rola tych dodatkowych kredytów. Czy gdyby one nie
    zaistniały bank nie mógłby spróbować potraktować swojego kredytu jako próby
    wyłudzenia? Uważam, że rola tych dodatkowych kredytów jest dla statusu
    sprawy dokładnie żadna.

    > A wspomnienie w pisemku z banku, że mogą jeszcze ścigać karnie, (z tego co
    > wiem) mocniej motywuje do spłaty ...

    Czy ja wiem. Mnie by nie zmotywowało. Gdybym już postanowił czegoś nie
    spłacać nic by mnie chyba nie zmotywowało, a już najmniej straszenie. I
    myślę że to zazwyczaj tak właśnie działa. :-)

    marekz