eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiDzwoni do mnie babka ... - czyli jak łatwo wydobyć dane weryfikacyjne.Re: Dzwoni do mnie babka ... - czyli jak AliorBank leci w kulki.
  • Data: 2011-03-19 19:20:45
    Temat: Re: Dzwoni do mnie babka ... - czyli jak AliorBank leci w kulki.
    Od: s_13 <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale czy bank nie ma aby obowi zku powiadomi o zmianie
    > harmonogramu (w ko cu dodatkowa rata oznacza zmian harmonogramu) ?
    > A w zwi zku z tym, czy bank ma jaki dow d powiadomienia, skoro
    > nie wys a poleconym ani kurierem ?

    jak znam życie, bank ma to obcykane dokładnie i zapisane tymi małymi
    literkami w regulaminie...
    BTW mam hipotekę na dom w santander consumer bank, mam zapis w
    umowie, że w przeciągu dwóch lat zakończę budowę i poinformuję o tym
    bank, budowę zakończyłem i poinformowałem, telefonicznie w BOK,
    przyjęli informację... kilka dni po drugiej rocznicy dostaję pocztą
    pismo, że nie poinformowałem... kara 50 pln i koszt powiadomienia 20
    pln... :-)... okazało się, że w jakimś regulaminie, którego na oczy
    nie widziałem, stoi, że poinformowanie o zakończeniu budowy polega na
    dostarczeniu skanu ostatniej strony dziennika budowy... więc mój
    telefon z info nic nie dał, ba... podejrzewam, ze nawet pisemna
    informacja o fakcie bez skanu nic by nie dała, konia z rzędem temu, co
    o tym wiedział i nie naciął się... bo śmiem twierdzić, że to stały
    dochód tego banku...

    pozdrawiam
    s_13