  • Data: 2008-03-16 01:03:37
    Temat: Re: Dzwonic Panie i panowie do Citi :)
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Samotnik" s...@l...localdomain

    > albo ktoś nie zaznaczył we wniosku, że ich nie chce, albo mu je włączyli
    > 'przez pomyłkę' (chyba ze świecą szukać osoby, u której owa 'pomyłka' nie
    > wystąpiła ;).

    Mnie właśnie w Citi nie włączyli. :)

    W WBK włączyli, ale zwrócili pieniądze.

    W Sygmie włączyli (bodajże 9.04 złotych na pół roku), choć
    dwukrotnie zapewniali mnie o tym, że nie włączyli, a na umowie
    chytrze tego nie widać, bo jest ,,przypadkiem'' zapisane na szarym
    pasku, który przez ,,pomyłkę'' trafił w to samo miejsce, w którym
    jest mowa o tymże ubezpieczeniu. (na dodatek ja czasami prawie nic
    nie widzę bez lupy, przez co zamalowanej paskiem informacji przeczytać
    nie mogłem) Oczywiście Sygmową kartą nic za nie zapłaciłem. Później
    dowiedziałem się, że wynajęte przez Sygmę panienki otrzymywały więcej
    pieniędzy za kartę z ubezpieczeniem niż za kartę bez ubezpieczenia.
    Takich szarych pasków jest pięć na umowie i tylko w tym miejscu
    pasek (czyli tylko ten jeden pasek) koliduje z treścią umowy. :)

    Lukas dołożył ubezpieczenie i usłyszałem, że należało uważać. :)
    (czy jakoś podobnie) Gdy pracownik Lukas dokładał -- śpieszyło
    się mi straszliwie mocno, co widać było aż nadto wyraźnie, ale
    cały czas rozmawialiśmy o karcie **całkowicie bezpłatnej**
    i z mego zachowania :) wynikało, że nie lubię tracić nawet
    jednej złotówki. Lukas częściowo wycofał się z pobranych składek
    i zwrócił mi po (chyba) dwóch miesiącach zł 1.35 na rachunek karty.
    (pobrał chyba/ponad trzy razy więcej)

    ING nie dał ubezpieczenia, ale dał płatną automagię spłatniczą,
    z której nie chciał zrezygnować. Automagii tej nie było widać
    w internecie; widać ją było dopiero na papierowym wyciągu.
    Automagię dał na moją prośbę, ale zapewniał mnie o tym, że
    automagia jest za free. Podobnych ,,niedowmówień'' było tam
    sporo. Mam je gdzieś spisane.

    GetInBank daje obowiązkowe ubezpieczenie za zł 4.5 na miesiąc,
    ale najpierw daje 50 złotych. :) (ponoć nie będzie to długo trwało)

    -=-

    Innymi słowy -- bywa różnie.

    --