eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiDzwonię do Pana/Pani w ciekawej sprawieRe: Dzwonię do Pana/Pani w ciekawej sprawie
  • Data: 2002-01-11 10:56:21
    Temat: Re: Dzwonię do Pana/Pani w ciekawej sprawie
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Krzysztof Halasa" <k...@d...pm.waw.pl> napisał w wiadomości
    news:m3lmf5vrw2.fsf@defiant.pm.waw.pl...
    >
    > Kto powinien zaplacic? Kasjer/stacja???
    > Karta po zgubieniu powinna zostac zastrzezona, i wtedy powinien placic
    > bank, VISA, acquirer czy kto tam zawinil (przy autoryzowanej transakcji,
    > bo przy nieautoryzowanej to wiadomo ze acquirer). Jesli transakcja
    > zostala wykonana przed zastrzezeniem, to niestety powinien placic
    > uzytkownik karty, i nic tu odzyskanie jej nie zmienia (chyba, ze
    > sprzedawca wiedzial ze jest to fraud, albo zaniedbal cos tam - moze to
    > w tym problem?).
    >

    Jezeli podpis na karcie i na slipie sie roznil to akceptant nie mial prawa
    takiej transakcji przepuscic. Jesli przepuscil to znaczy, ze nie wywiazal
    sie ze swoich obowiazkow.

    Maciej

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1