eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiDzwonię do Pana/Pani w ciekawej sprawie › Re: Dzwonię do Pana/Pani w ciekawej sprawie
  • Data: 2002-01-18 13:13:58
    Temat: Re: Dzwonię do Pana/Pani w ciekawej sprawie
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    p...@9...acn.waw.pl (Marcin Piotrkiewicz) writes:

    > To nie jest podstawa do żądania dowodu. Co najwyżej może być to podstawą,
    > do zatrzymania karty przez sklep, o ile ma upoważnienie Banku do zażądania
    > zwrotu karty. A tak przy okazji, czy sklep zatrzymując kartę bez pokazania
    > klientowi, że jest to żądanie banku, nie łamie prawa?

    Przeciez klient dostaje kwit.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1