eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiDzwonię do Pana/Pani w ciekawej sprawieRe: Dzwonię do Pana/Pani w ciekawej sprawie
  • Data: 2002-01-19 11:52:06
    Temat: Re: Dzwonię do Pana/Pani w ciekawej sprawie
    Od: simon <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Wojtek Frabinski zapodaje:

    > A co z oczojebnymi ;) naklejkami na posach o "sprawdz numer na karcie
    > i na paragonie, w wypadku niezgodnosci karte ZATRZYMAC'.
    > Czy w tej sytuacji merchant moze zatrzymac karte bez dzwonienia ?
    > Czy musi wydac jakies pokwitowanie zatrzymujac karte ?

    Mysle, ze w kazdym przypadku, w ktorym _klient_ nie uzyska kontaktu z CA
    (z dowolnych przyczyn) a sprzedawca chce karte zatrzymac nalezalo by zadac
    zniszczenia karty. W koncu, nawet jesli widze, ze sprzedawca wykonal
    gdzies jakis telefon i cos tam powiedzial, nie mam zadnej pewnosci, ze CA
    faktycznie zadysponowalo zatrzymanie karty.

    simon

    --
    szymon jankowski

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1