eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiDzwonię do Pana/Pani w ciekawej sprawieRe: Dzwonię do Pana/Pani w ciekawej sprawie
  • Data: 2002-01-21 22:05:07
    Temat: Re: Dzwonię do Pana/Pani w ciekawej sprawie
    Od: p...@9...acn.waw.pl (Marcin Piotrkiewicz) szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    In article <2...@4...com>, Sebastian Malarz wrote:
    >Ty pytasz na jakiej podstawie sprzedawca zatrzymuje kartę, a nie
    >interesuje Cię na jakiej podstawie realizuje on transakcje z użyciem
    >tejże karty ? Czy jak sprzedawca realizuje Ci transakcje to też
    >wnikasz na jakiej podstawie to wykonuje ? :)

    Transakcje zawiera ze mną, ja mu pokazuję kawałek plastiku a on mi daje
    (lub nie) to co chcę. W przypadku zatrzymania karty sytuacja jest trochę
    inna (wg mnie). Bank jest właścicielem karty, ja prawnym posiadaczem a
    sprzedawcy wg mojej wiedzy nic do tego. I pytanie jest takie czy i kto jest
    zobowiązany do przekazania mi informacji, że właściciel upoważnił (być może
    pośrednio) sklep do zażądania zwrotu karty? I czy to, że on tego zwrotu nie
    zażądał, tylko po prostu zabrał też jest ok? A to, że bank zawarł ze mną
    umowę, w której daje mi dostęp do jakiś środków (moich lub kredytu) za pomocą
    jakiegoś dzynksu (karty), a potem mi to uniemożliwia bez wypowiadania umowy
    lub podania powodu, też jest zgodne z prawem?

    Nie znam odpowiedzi na te pytania. I chciałbym wiedzieć jak to wygląda
    z punktu widzenia prawa.

    Pieta.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1