    From: XYZ <j...@m...bin>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: EB - coś dla czekających na przelew
    Date: Fri, 16 Jul 2010 00:11:55 +0200

    On 15.07.2010 20:10, witrak() wrote:
    > Wczoraj dowiedziałem (?) się, jak aktualnie funkcjonuje odświeżanie
    > stanu konta w EB. Idzie o wartość wyświetlaną, gdy wybieramy konto jako
    > źródłowe przy przelewie (w jednej linii z numerem|nazwą rachunku), która
    > to wartość decyduje o tym, czy możemy zlecić przelew, czy nie (jak za
    > mała).
    > Do tej pory nie zauważałem żadnej wyraźnej prawidłowości. Dzisiaj
    > udzielono mi wykładni na (dez)infolinii i - o dziwo - wygląda, że
    > niesprzecznej z rzeczywistością ;-)
    >
    > Otóż, po pierwsze dotyczy to przychodzących przelewów (zrozumiałe)
> [...]

    We wtorek zleciłem przelew do EB z datą 14.07. Zalogowałem się w środę
    ok. 20 i na koncie nic nie widziałem. Wszedłem w historię, produkty,
    wylogowałem się i zalogowałem ponownie ok. 21, znów wszedłem w historię
    i chwilę poczekałem. Nadal nic. Wczorj zalogowałem się około 18 i stan
    wszystkich rachunków był wciąż taki sam. Sytuacja ustąpiła dopiero po
    wykonaniu przelewu wewnętrznego z RO na KO. Stan wszystkich kont się
    uaktualnił, pojawił się również zaginiony przelew z oczekiwaną datą
    14.07 (wcześniej myślałem, że rzeczywiście nie doszedł). Taka systuacja
    zdarzyła mi się drugi lub trzeci raz.