    From: "Bartnick" <a...@S...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: EB - lokaty online
    Date: Mon, 2 Nov 2009 10:52:21 +0100

    Cześć,
    >Mam pytanie: chciałbym zerwać 7-dniową lokatę online.
    >System ostrzega, że za zerwanie zostanie pobrana prowizja.
    >Niestety, nigdzie na www EB nie mogę znaleźć informacji o tej
    >prowizji, ile ona wynosi.
    >Może ktoś poratuje?

    Z tego co pamiętam to opłata za zerwanie wynosi 10 zł.
    Jeśli lokata już się odnowiła to opłaty nie będzie, przerabiałem dziś dla
    lokaty, w drugim dniu po odnowieniu. Zerwana, nawet jakieś grosze procentu
    doliczyli za te dwa dni.
    Nie jestem pewien jak to jest jeśli założyłeś 7 dniową i zaraz po założeniu
    chcesz zerwać.
    Wydaje mi się, że pisano o tym, że dla lokaty 7-dniowej nie ma tej opłaty.
    Jeśli nie zależy Ci aż tak na paru dniach to dla pewności możesz edytować
    lokatę i zmienić ją na nieodnawialna. Wtedy na koniec okresu lokaty zamiast
    się odnowić, pieniążki grzecznie wrócą na konto.
    Pozdrawiam
    Bartnick