  • Data: 2011-05-07 08:30:40
    Temat: Re: EB nowe tokeny
    Od: "witrak()" <w...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    Kamil Jońca wrote:
> [...]
    eurobanku,113,42.html

    > Na samsungu Wave dalej nie działa.
    >
    > KJ

    Mnie na HTC DesireZ działa częściowo: z czterech operacji
    prawidłowo generuje kod do zalogowania i wyświetla informacje o
    stanie, ale próba wygenerowania kodu potwierdzenia operacji kończy
    się zaproszeniem do wprowadzenia pinu - i tak w kółko.
    Zmiany hasła nie próbowałem.

    witrak()