    From: k...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: EEX lipiec, za chwile sierpien
    Date: Fri, 13 Aug 2010 20:16:24 +0200
    Sender: n...@n...onet.pl

    .....Na spółkach NC IMHO to wszystko są rzeczy
    > nieprzewidywalne, a do raportów trzeba podchodzić z dużym przymrużeniem oka.

    -------------------------------

    Każdy ma swoja opinię, u nas Każdy jest lekarzem i budowlańcem.

    Z mieszania w szklance pustej wiecej nie przybedzie: tak było w EEX w styczen
    marzec i teraz BYŁO kwiecień-czerwiec. Czy li I i II kwartał.

    Troche fatygi ( nie myslić z tym POlitykiem:)) i można zobaczyć w informacjach
    ze spolki EEX przychodzy za te miesiace i skonfrontować z zyskiem netto. Jak
    na dloni widac ze wynik za II kwartał musi "być do dupy"...jeśli ktos szuka
    duzych zysków. Zatem dzisiaj sporo sobie nakupilismy darmowych akcji, bo
    jeszcze tylko w pon czy wtorek będza nadal takie tanie EEX, bo "oczywista
    oczywistość" da marny wynik netto, co nie oznacza wcale straty.

    III kwartał zapowiadali na Walnym ze bedzizie dopiero Swioetny i takimn juz
    byl plus 800% wzrostu był lipiec....teraz sierpień da dopiero popalić. Ale kto
    by czekal jeszcze 2 tygodnie-lepiej wywalic trupa za 3,80 do 3,90 zl zamiast
    nawet we wrzesniu po 5,50...śmieszne-tak...smieszne.

    Mam juz akcji EEX po dziurki w nosie, jeszcze podtopie sie w e wtorek bo
    strach po II kwartale, że nie ma zyskow może da 3,70??? Może tak, może nie...

    Acha, miałem byc cicho ale może kogoś przestraszę, muszę dobrać coś tanio do
    wtorku.

    Powiedzieć cos wesołego o moich wizjach o EEX na koniec 2011 roku??

    EkoExport bedzie kosztował ponad 18 złotych.

    Tak się tym ucieszyłem, ze to wydukałem, ze ide na piwo. Tez za zdrowie rr www
    i innych drobnych spekulantów i duzych spekulantów i wielkich biznesmenów ( Ci
    maja kłopoty z numerem buta..hehe).

    kroovka