  • Data: 2010-11-16 06:55:05
    Temat: Re: EEX-taktyka i cele
    Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Ale rozumiecie ró¿nicê jaki stosunek potencjalnego wzrostu do spadku
    by³
    > przy kursie 3 z³, a jaki jest przy 8?
    >
    > --
    > Jan Werbiñski       O0oo....._[:]) bul, bul, bul
    > Prywatna http://www.janwer.com/
    > Nasza siec http://www.fredry.net/

    TAK

    ponad 15 zl w 2011 i

    ponad 30 zl na koniec roku 1012.

    Ale sa tacy co wola liczyc poziom ruzyka i ostatecznie na jakies akcji stracic
    tylko rocznie 15%..haha

    ale

    pozdrawiam i polecam moj portfel, tez z podportfelem dwuspolkowym

    EEX i ta drugą spółke...ale da tylko nieco wiecej niz 100 % tez w tym roku...
    Wiem ze to nie tak duzo jak mozna zyskac na kontraktach, a Wy sie na tym tak
    dobrze znacie i zbijacie po 200% rocznie. Gratuluje, ale ja za to nie mam
    stresow i obaw o gwarantowany zysk na np EEX