  • Data: 2005-02-04 14:00:51
    Temat: Re: EURO Kantory
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Kupuję (po negocjacjach) za kwotę 20 tys. zł Euro w Chorzowie
    > i sprzedaję o 15 gr drożej w Lublinie. Zarabiam na tym 500-800zł
    > Chodzi mi oto czy faktycznie dam radę wynegocjować rabat przy kupnie :-)

    Jak to sobie wyobrażasz?
    dobry kantor ma 10 groszy różnicy między ceną kupna a sprzedaży
    np: http://www.geniuss.pl/
    a Ty chcesz utargować 15-20?
    Myślisz, że kantor kupi do Ciebie Euro drożej niż sam sprzedaje?
    Porównaj sobie kursy w całym kraju
    i spróbuj znaleźć taki kantor co sprzedaje taniej niż kupuje drugi,
    http://www.kantory.pl/?id=kursy
    powodzenia :-)