  • Data: 2008-11-12 13:56:03
    Temat: Re: EURO znowu w góre
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console20> szukaj wiadomości tego autora

    "Końrad N.S." gfbtbb$23d3$...@o...icpnet.pl

    > odpowiedz normalnie - _jeśli_ znasz odpowiedź na jego pytanie.

    ,,A ja Wam mówię, i kto chce -- niech wątpi, że'' złotówka
    już nie umocni się. :) Będzie spadała (nie licząc chwilowych
    i nieistotnych jej wzlotów) do samego końca swego istnienia...
    Inna sprawa, że mam powód do radości -- prawdopodobnie nie
    umrę z głodu tylko dlatego, że skończą się mi złotówki, ale
    dopiero ;) wówczas, gdy skończą się mi euro... ;)

    Jeśli ktoś dziś chce oszczędzać ,,długofalowo'' nie będzie już
    lokował w złotówce (jakby nie patrzeć -- niepewnej poza tym,
    że jej żywot się kończy) ale właśnie w euro, jako że euro (nie
    złotówka) będzie tu obowiązywał wtedy, gdy przyjdzie czas na
    wydawanie tychże oszczędności... A długość tej fali (; lambda? ;)
    będzie stale malała, co ciągnąć będzie za sobą stały spadek
    wartości złotówki...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'